ברכה לחתונת זהב

ברכה לחתונת זהב

ברכה לחתונת זהב

אהרון ועירית היקרים,

יש משהו מופלא- כמעט לא ייאמן – בציון יובל שנות נישואין, אשר מיועד ומיוחד לו הביטוי חתונת זהב.

במעמד חגיגי ומרגש זה, שבו התכנסנו לציון האירוע החגיגי והמרגש שאינו מובן מאליו.  אודה ואתוודה: אני חש עצמי מבורך לא פחות מאשר מברך. זו זכות גדולה, כבוד רב ועונג צרוּף לברך אתכם ביום חתונתכם החמישים.

המשורר נתן אלתרמן כתב "גם למראה נושן יש רגע של הולדת". אחרי  50 שנה- ודאי שב מתעורר ונפקח הזיכרון הרחוק, המתוק, של יום הנישואין, אשר היום הוא, כאמור, יום הולדת עגול וגדול שלו.  אכן- זה הרגע. זו ההוּלדת.

זכיתם להקים בית ומשפחה לתפארת. תוך כדי גידול הבנים הראל ואיתמר והבת הגר, שקדתם על פיתוח קריירה מקצועית מזהירה- אתה, אהרון, בתחום המשפט, ואת, עירית, בתחום מחקר התנ"ך והוראתו.

עם השנים ביססתם את מעמדכם כדמויות מרכזיות, חשובות ומוערכות, בעיר והפכתם לעמודי תווך בנוף האנושי של עפולה ולחלק בלתי נפרד מהקהילה – תורמים לה מהכישורים המזהירים ומהיכולות המוּכחות שלכם.

כל מפגש אתכם מעשיר ומעצים. שהייה במחיצתם היא תמיד שיעור לחיים. כל מי שמתוודע אליכם חש עצמו עשיר ומבורך יותר הודות להיכרותו אתכם. תמיד יש מה ללמוד מכם- עובדה חדשה, תובנה מקורית, משהו שלוקחים כצידה לחיים.

אהרון ועירית יקרים

אתם יכולים להביט לאחור בסיפוק רב ולפנים, אל העתיד- בתקווה. כהורים לילידם וכסבא וסבתא לנכדות אתם ודאי חשים כיצד מתחברות להן זו בזו החוליות של שרשרת הדורות, ומאחר ש"הדרך עודנה נפקחת לאורך", כמאמר המשורר, אאחל לכם כי לא ירחק היום ותלוו אל החופה גם את הראל ואיתמר ושתמשיכו ליהנות מהמשפחה שתלך ותתרחב.

אני מאחל לכם עוד שנים רבות של זוגיות נפלאה והמשך עשייה מקצועית וציבורית מבורכת ופורייה; שתמשיכו לחוש סיפוק רב מעשייה חשובה ומשמעותית לכם, מוערכת ומבורכת על ידי אנשים המתעשרים ומפיקים ממנה הנאה ותועלת; שתייחדו גם זמן לעצמכם- שניכם ביחד וכל אחד לחוד- ותעשו את כל מה שעושה לכם טוב.

בריאות טובה והרבה נחת, עד 120 !!!



נגישות